sâmbătă, 2 februarie 2013

Campanie bizara!

                  De curand am vazut la TV o reclama : " Always ajuta fete cu dificiente lacitire " ( asta e ce am inteles eu ) . Deci voi va imaginati cat de rasist e asta ? Adica sunt mai multi baieti care nu stiu sa citesca decat fete dar totusi pentru ele se face o campanie . Probabil Justin Baber e fondator :
-Ma faceti pe mine gay , masculi nenorociti , na , nu o sa stiti niciodata ce am scris aici _|_
                   @_@ Saraci baieti care nu stiu sa scrie si sa citeasca , pe dansii cine ii sponsorizeaza , probabil ca Durex nu ? E petru barbati  si mai este si educational ( " Sa nu o faci mama  niciodata neprotejat " ) 
                     Ma bag si eu in campania Durex pentru invatamant , cred ca in minister ar trebui sa fie ala de la Playboy , sa ne invete cum sa menegiarizam toata treaba ! Asta esto o gluma , luati-o in serios si sa va suparati !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu