sâmbătă, 2 februarie 2013

Ce sa aleg?

             Acum 20 de minute eram la dus si vine momentul in care trebuie sa te speli pe cap , la mine e o problema am doua sampoane , de la aceasi firma doar ca pana acum nu mi-am dat seaam care e diferenta desi era evidenta . Unu e negru si celalat e roz , ma spalam cu ala negru , mi se parea mai masculin , imi dadea volum si era uscat ca dracu , celalat , il facea lucios , dar era pe cap ca dracu .
               Acum , din greseala ma uit ce scrie pe ele , le i-au pe amandoua in mana . Pe ala negru scria :
ELSEVE ( _ |_ ) Arginine resistX3 , sompon fortifiant '
   Pe ala roz :
-"- Naturi-gloss ,sampon de infrumusetare '
           -_- Adica astea doua imi dau mie rezultatul dorit , care evident e ala de :volum ,rezistent si lucios .
  Nu prietene , trebuie sa cumperi doua sa te speli de doua ori  ( asa cred ) ca sa  ai un singur rezultat .
                Si in momentul ala mi-am adus aminte de discutia cu mama cand l-am cumparat :
- Care e cel mai bun ? zice mama.
- Pai asta , ELSEVE , dar va sfatuim sa le luati pe amandoua ! Stergatoarea de podele cu experienta in par :|
-Bai eu nu suport samponu' asta , i-a dala de stiu eu . sti zic eu ala dupa ce deja a pus alea in cos .
 Si imi da o replica fara pereche :
   - Vrei otet de mere ?
          Ahaaa  si atunci imi amintesc de doamna aia pe care o intreaba o " jurnalista " :
-Cu ce va spalati pe cap ?^_^
-Cu otet ! -_-
-De ce ??0_0
-De mere !X_X
        Zic , hai sa fie ca ea , ala o fi bun ! Si ma vezi azi  ca nu stiu la dracu cum sa am paru ?! Cu volum si rezistent sau lins , slinos dar lucios ?
        E pai nu e penibil dea dreputl ? Da si asta a fost , scuze, cred ca ieri nu am postat , dar am avut de transcris niste lectii , azi teme , alea , alea . Noapte Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu